SATURDAY

Idag har man minsann varit lite duktig ska ni veta!
Hann skriva ett A4 på min religionsuppsats och har gymmat med min fina vän Sofie. Det blev inget hårt pass men bättre än ingenting! Lite powerwalk, jogging+styrka i mage och armar, känns sjukt bra! Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, ska på en födelsedagsmiddag och sen blir det utgång. Det är Olivia i min klass som fyller 18 år idag så vi ska fira henne med en ordentlig utgång!!


Haha, jag och Sofie är alltid högljuddast på gymmet och gapar om allt möjligt. Det är det som är så underbart med henne. Vi pratar knappt om gemensamma vänner eller så utan har tillräckligt med grejer att babbla om ändå så att man känner att tiden är för knapp varenda jävla gång vi ses!

Skönare brud får man leta efter ♥,
J.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0