CRAVINGS

Till Tova på Facebook:
"oväntat nog såg jag just 10000 skitsnygga grejer på Gina's hemsida så jag kommer kanske försöka att hinna traska över dit innan klippningen, möjligtvis efteråt om jag är för trött för att hinna med det innan 12! Just so you know, antar att du inte bangar? (; ♥ ♥"



Nej, jag brukar aldrig riktigt falla för kläder och accessoarer som Gina Tricot har i sin butik men idag blev jag faktiskt rätt så imponerad! Jag kollade in en blogg som hade länkar till Gina med en massa fina bilder på bla väskan och toppen här uppe som jag själv är väldigt sugen på. Imorgon ska jag klippa mig och även färga håret klockan 12 så jag ska försöka hinna in till Gina innan dess och i alla fall få tag på väskan..

Längtar tills dess att färgningen är klar så att mitt hår inte längre har alla nyanser av brunt i sig som man kan tänka sig.. Tar såklart för och efterbilder! Har lite skolgrejer att ta tag i nu (trevligt fredagsnöje) men jag uppdaterar er om min dag efter att jag har gjort klart skolgrejerna, ge mig sommarlov ffs...

J.


Kommentarer
Postat av: cammie

jag både gillar och hatar gina. haha

2011-05-27 @ 19:47:43
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0