D.F.T.B.A

Gårdagens slut var väldigt oväntat.. Jag mötte upp mina vänner i Rålis och lyssnade på lite band och drack öl (ingen vakt hann hälla ut min som tur var..). Sen fick folk för sig att dra till en födelsedagsfest i (wait for iiiiit..) FARSTA STRAND!! Woop, woop... Så vi drog ut dit, far faaar away, och jag och Olivia var så otroligt otaggade.
Det var 5 pers där+oss och vi var typ 10 stycken. Jag kände inte ens han som fyllde år.
Vi var i alla fall sjukt otaggade så efter 10 minuter sprang vi tillbaka till tunnelbanan och åkte tillbaka till stan!
Tror dock att det var för allas bästa, vi var så otaggade att vi inte alls hade varit ett roligt sällskap.. Haha!
Sen kunde man inte låta heller för att det fanns spädbarn, that was the final straw!
Haha, nej vi var på fel humör och hade inte rätt inställning, that's life.

Vi hoppade i alla fall av vid Mariatorget och drog till Wolmard (lita inte på stavningen) och tog ett glas rött där. Det var som en vanlig bar.

Sen var det en random kille som satt bredvid oss och stötte på oss unde hela tiden vi var där. Åh, herregud vilka tråkiga historier vi fick sitta och lyssna oss igenom. Sen plötsligt kände jag hur han typ tog på mitt öga eller vad fan han gjorde så jag kollade på honom och tror inte inte att han hade "trollat fram" sitt visitkort bakom mitt öra?..
OMG, HUR HAMNADE DET DÄR?! JAG FATTAR INTE?! Så coolt... Eller?
Jag är imponerad av min själv att jag kunde hålla mig för skratt, speciellt när det stod
"D.F.T.B.A" på kortet...

Och under stod det en förklaring "Don't forget to be awesome".
Hahaha, asså herregud.
Han var ju trevlig och så, vi snackade ju en hel del. Men han var bara så jävla skum!!



Mina fina vänner Bea, Olivia och Matilda.
Bild från picknicken igår.

Men nu ska jag till frisören, wish me luck and D.F.T.B.A!
j.


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Kul att du tyckte om det! :) Jaag me!

2011-05-28 @ 14:49:38
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0