Panini

Japp, så skulle min lunch egentligen sett ut men istället blev det gårdagens pasta i skolan..
Restaurangen Panini ger ut gratis luncher om min "gillar" deras grupp på facebook, typ 400 luncher lottas ut varje dag! Men de jag skulle luncha med vart sjuka så vi ska köra på fredag istället, längtar!
Sitter just nu på stadsbiblioteket och pluggar matte, har dock unnat mig en kvarts paus nu efter hårt räknande. Har nationellt prov i matteB om två veckor, det gäller att vara förberedd.. Men vid tre springer jag ut härifrån mot tunnelbanan för att träffa min vän Felicia och gå runt på stan innan det är dags att gå till jobbet och tjäna lite $. Sen har jag bestämt mig för att jogga också en snabbis när jag kommer hem.
Produktiv dag? YES!
Jke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0