Going up

Blev en jättemysig promenad med faster igår på Djugården och sen drog jag ut med mina tjejer vilket verkligen var hur kul som helst. Har fått tillbaka mitt humör vilket känns... Skönare än jag kan beskriva! Att leva i nuet och inte fokusera allt för mycket på framtiden är någonting jag måste bli bättre på. Leva i nuet, hur corny det än låter. Men utgången var jätterolig i alla fall förutom att den nyöppnade klubben på Kungsgatan snabbt fylldes med jaah... Lammkött? Lite fjortisstil måste jag erkänna men när man är där och dansar galet med sina vänner så bryr man sig oftast inte om det. Som vanligt avslutades kvällen med en McFlurry. Fräscht? njaa men vafan, det är tradition vid det här laget..
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0