It's still a "good morning"

Kan bara skratta åt mitt senaste inlägg och dess blödighet. Jenny goes corny när hon blir påverkad, tydligen. Men jag kan bara inte radera det, det är på tok för underhållande hahah. Oh well, alla blir vi bra djupa av alkoholkonsumtion. Kan dock inte säga att det som står inte har sanning i sig.

Vaknade i alla fall upp till ett underbart fint väder. Idag var en sådan dag man borde ha planerat in en långpromenad med någon. Men jag känner mig inte så fullt ut peppad på att ta mig utanför dörren just nu. Men senare kanske det blir en lugn joggingtur. Ska försöka pricka in lite övningskörning också, måste verkligen börja komma igång igen på riktigt. Det får inte gå i små perioder som det har på senaste tiden.
En härlig utsikt från balkongen, minus lyftkranarna...
J.

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

tack :D



allt bra?

2011-09-24 @ 19:00:05
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0