LONDON LOVE

Efter skolan blev det en fika med min barndomsvän Mathilde som flyttar till London på söndag. Är så avundsjuk! Hon ska gå bartenderutbildning i en månad och sen jobba där till våren. Låter så roligt men eftersom att jag var i USA ett år så har jag ett gymnasieår kvar innan jag kan ut och resa, men mitt high school år i USA skulle jag aldrig ångra. Rätt skönt att ha ett extra år att fundera på vad jag vill göra dessutom. Tror att det blir Frankrike ett tag efter studenten för att bli bättre på franska, sen får vi se vart man tar vägen!
Några bilder från min och mammas resa till London förra höstlovet. Sjukt härlig stad!
J.


Kommentarer
Postat av: beccis

godnatt, hoppas du haft en bra dag och kan sova gott inatt :)

2011-09-28 @ 23:43:01
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0