PROJECT

Tjatja bloggeeeen! Haha, gud vad det är lätt att driva med bloggare alltså, speciellt om man börjar ett inlägg med den frasen men vet du vad? I don't care för att jag älskar det. Bloggandet alltså, tänk vilken stor grej det har blivit! Så lätt att förmedla ens känslor, liv, tankar osv till människor man aldrig träffat. Ganska coolt om man tänker efter...
Haha, oj vilken konstig start det där blev! Men sitter i alla fall och jobbar med mitt projektarbete, går ju på trean i gymnasiet (fast jag är 92a, var ju i USA ett år, remembeeer?) så det här arbetet håller ju på under hela skolåret och jag har en idé som jag älskar! Tänker inte avslöja vad det är just nu men jag kan ju säga att det har något med den här bloggen att göra och att jag hoppas att ni kommer att märka av det, that's all.

Hänger just nu nere på skolcafét med lite vänner och chillar med arbetet, har lite grejer att fundera ut men jag har blivit riktigt taggad på mitt projekt faktiskt. Dumle för 1:- finns ju också tillgängligt så jag kunde inte låta bli att köpa...2...st.. Hehe, och ta en cheesy bild. Enjoy mina fina bloggläsare. Hoppas detta ostiga inlägg inte var för jobbigt att ta sig genom, ock förvirrande för den delen. Bättre uppdateringar kommer, det måste det göra för att projektet ska fungera som jag vill att det ska.. Curious?
Fula webbkamerabilder ♥

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0