SKOLHÄNG

Ännu en underbar dag spenderad i skolan.. Not.
Började dagen med att kuta till skolan som alltid, what's new? Kom in typ 3 min sent till mitt naturkunskapsprov som visade sig innehålla en hint av historiaB också, lovely! Men alla hade typ samma reaktioner på det provet (alltså bara negativa) men oh well vi får se hur det gick.
Men nu till roligare saker! Sitter i skolkafeterian once again och håller på med mitt projektarbete men Linnéa och Olivia som är stolt fotograf till denna bild! Så jäkla sköna tjejer ♥ Ikväll klockan tjugo över sex blir det biomys med fina Emelie. Sen barrunda efter filmen för att fira Anna, GRATTIS!! Om en kvart slutar jag så då blir det hemgång, knarka c-vitamin mot min inkommande förkylning (fml) och seeeeen tillbaka in till stan. Älskar ett fullproppat schema, so excited.
Jag och Linnéa, fullt seriös bild.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0