EMBARRASSED

Springer varje morgon ut ur lägenheten utan skorna på, klickar upp hissen till trettonde våningen innan jag låser dörren medan hissen åker upp och tar sedan på mig skorna i hissen på vägen ner. Omständigt? JA. Stressad varje morgon? JA. Men det är en nödvändighet när man är som jag, en extrem tidsoptimist. Eller på senaste tiden har det ändrats. Jag tror inte längre på att jag kommer komma i tid. Jag älskar bara att ta tid på mig. Älskar det så pass mycket att jag bryr mig allt mindre om att komma i tid, dåligt? Otroligt dåligt... Ännu sämre när det som denna morgon råkar vara en stackars 40+kvinna som står i hissen och väntar medan jag stressat låser dörren och springer in i hissen med en sko på och den andra hållen i ett dödsgrepp. SÅ STELT. Fnissar fram ett litet "försenad till skolan som vanligt!" och får INGEN respons, nada.. Stela svenskar utan humor in my heart...♥
Kan jag snälla få byta?...

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0